Reklamacje, zwroty i odstąpienia od umowy są opisane w regulaminie. Poniżej cytujemy je dla państwa wygody
III. Reklamacja, gwarancja i zwroty
1. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego Produktu.
2. Produkty niespełniające norm w ramach zamówienia, powinny być reklamowane w momencie odbioru produktu przez kupującego.
3. Sklep odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową zakupionych towarów.
4. Reklamacje za niezgodność towaru z umową powinny być składane na piśmie lub drogą elektroniczną na adres mailowy sprzedawcy podany na stronie internetowej i złożone nie później niż 2 lata od momentu zakupu.
5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji. W przypadku uznania reklamacji, klientowi zostanie zwrócona wartość zamówienia w terminie 10 dni roboczych.
6. W razie niezajęcia przez sprzedawcę stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 dni, licząc od daty złożenia reklamacji, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez sprzedawcę za uzasadnioną.
7. Zwrot płatności odbywa się na rachunek przypisany do karty płatniczej zamawiającego np.: Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
IV. Odstąpienie od umowy